تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی دانمارک و جمهوری ایرلند در پلی اف جام جهانی

دیدار رفت تیم های دانمارک و جمهوری ایرلند در پلی آف مقدماتی جام جهانی 2018، با تساوی 0-0 به پایان رسید.

به گزارش شما نیوز ، در آخرین دیدار از دور رفت پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا، امشب دانمارک میزبان جمهوری ایرلند بود و این دیدار در نهایت بدون گل به پایان رسید. 

در این دیدار شاگردان مارتین اونیل که در دو دیدار قبلی شان هم گلی دریافت نکرده بودند، در دیدار امشب با ارائه یک نمایش دفاعی، اجازه ندادند تا دانمارک از امتیاز میزبانی اش استفاده کند و با یک تساوی بدون گل، حالا امید بیشتری برای رسیدن به جام جهانی نسبت به وایکینگ ها دارند. 

دارن رندولف، دروازه ایرلند هم در این دیدار نمایش خوبی ارائه داد و اجازه نداد اندک موقعیت های دانمارک هم تبدیل به گل شود.  دیدار برگشت دو تیم سه شنبه در دوبلین برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی دانمارک و جمهوری ایرلند در پلی اف جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..