تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیغام کاندورا؛ سن سیرو باید یک دیگ جوشان باشد

آنتونیو کاندورا، ستاره باتجربه تیم ملی ایتالیا به دیدار برگشت تیم ملی کشورش برابر سوئد امیدوار است.

به گزارش شما نیوز ، آتزوری در بازی رفت پلی آف با یک گل مغلوب سوئد شد و ایتالیا حالا در یک قدمی حذف از جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته و ممکن است ستارگان این تیم در تابستان آتی بازی های جام جهانی را از خانه تماشا کنند.

 

 

 

 

دوشنبه شب، موعد سرنوشت آتزوری خواهد بود و کاندورا، ستاره اینترمیلان که بارها سابقه بازی کردن در استادیوم پر از تماشاگر سن سیرو را دارد از هواداران خواسته فضای دشواری برای حریف ایجاد کنند.

 

کاندورا در صفحه رسمی خود نوشت: "من معنی بازی کردن برابر 80 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم سن سیرو را خوب می دانم. من می خواهم این ورزشگاه در دیدار برابر سوئد تبدیل به یک دیگ جوشان شود. بگذارید ما ایمان داشته باشیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیغام کاندورا؛ سن سیرو باید یک دیگ جوشان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..