تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر پدر حقوق کار ایران دوشنبه تشییع میشود

پیکرمرحوم دکتر عزت الله عراقی دوشنبه صبح از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تشییع خواهد شد.

به گزارش شما نیوز ، بر اساس اعلام خانواده مرحوم دکترعزت الله عراقی، پیکر این استاد برجسته حقوق ایران روز دوشنبه 22 آبان تشییع خواهد شد.


بنابر این گزارش، این مراسم ساعت 8.30 صبح از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به مقصد قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.


عزت الله عراقی استاد تمام رشته حقوق و عضو گروه حقوق خصوصی و اسلامی دانشگاه تهران از سال 1349 به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآمد.


وی که فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه پاریس بود صبح امروز 19 آبان در تهران درگذشت.


مراسم ترحیم و بزرگداشت این استاد برجسته رشته حقوق که از وی به عنوان پدرحقوق کار در ایران یاد می شود روز چهارشنبه 24 آبان ماه در مسجد جامع شهرک غرب از ساعت 15:30 تا 17 برگزار می شود.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر پدر حقوق کار ایران دوشنبه تشییع میشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..