تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 دو دختر نوجوان با چاقو به جان هم افتادند + فیلم

 دو دختر نوجوان با چاقو به جان هم افتادند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو دختر جوان در اقدامی عجیب به جان هم افتادند و یکدیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و به طرز وحشتناکی با یکدیگر به جنگ و ستیز پرداختند.

این دو دختر نوجوان وحشیانه ضربات محکمی را به سر و روی یکدیگر وارد کردند. یکی از آنها با چاقویی که به همراه داشت، ناگهان ضربه محکمی را در پای دیگری فرود آورد و او را زخمی کرد. در ادامه پلیس برای پایان این نزاع وارد صحنه می شود و به تعقیب دختر ضارب که پا به فرار گذاشته بود ، می‌پردازد.

این فیلم عجیب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و بارها در این فضا بازنشر شده است .

ویدئوی زیر بخشی از این دعوای خونین را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

فیلم دعوای خونین دو دختر نوجوان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « دو دختر نوجوان با چاقو به جان هم افتادند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..