تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه بلیط رایگان سینما به دانشجویان

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران مطرح کرد:

از تحلیل‌های سیاسی تا کلاس‌های فرهنگی

رئیس السادات دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان برنامه کمیسیون‌های مختلف سیاسی، ‌آموزشی و فرهنگی این انجمن را برای سال تحصیلی جاری تشریح کرد.

برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشکده‌ها

وی با بیان اینکه برنامه‌های بخش سیاسی در 2 سطح مختلف تقسیم می‌شود گفت: در سطح یک برگزاری کرسی آزاد اندیشی به صورت دانشکده محور و بازتولید روح آزاد اندیشی و استکبار ستیزی در مطالب نشریه، برگزاری یک دوره کلاس بررسی رابطه ایران با امریکا و غرب، برنامه سالنی ۱۳ آبان و ۱۶ آذر نقد و برسی چند رکن از ارکان حکومت به همراه ارائه راهکار که ممکن است به شکل کرسی آزاد اندیشی یا بیانیه و غیره ارائه شود. برنامه‌ریزی شده است.

رئیس السادات اظهار داشت: بخش دوم برنامه‌های سیاسی به هدف توسعه توانایی‌های منابع انسانی برنامه‌ریزی شده است که برگزاری حلقه مطالعاتی تاریخ ایران معاصر به صورت استاد محور، گارگروه استاد محور تحلیل انتخابات ۹۶، چند جلسه استاد محور پیرامون برسی گفتمان انقلاب اسلامی در دهه ۹۰، مناظرات درون تشکیلاتی و برسی تاریخ تحلیلی انقلاب هدف‌گذاری شده است.

توجه ویژه به موضوعات مورد نیاز علمی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: این انجمن در بخش آموزشی در سه محور محتوایی، مهارت‌افزایی و علمی فعالیت خواهد داشت که در بخش محتوایی سعی شده با برگزاری جلسات استادمحور با موضوعات چرایی کار تشکیلاتی، اخلاق تشکیلاتی و بعضی مبانی اعتقادی در کار تشکیلاتی، اصول کار تشکیلاتی، کادر سازی، جذب و تثبیت و سبک زندگی، سند گفتمان انجمن و غیره مبانی دینی و سیاسی و تشکیلاتی اعضا افزایش یابد. همچنین ارائه یک پک محتوایی در غالب نشریه کاغذی و مجازی، که مطالبی مانند بازخوانی آرمان‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران، شخصیت شناسی نظامی و بررسی وقایع تاریخی و مبهم انقلاب، تحلیل جلسات و سخنرانی‌های رهبر، برش‌هایی از کتاب‌های اشخاصی مانند شهید مطهری و بهشتی و استاد صفایی حائری و محتواهای مناسبتی و دینی است به صورت ماهانه در بین دانشجویان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در قسمت مهارت‌افزایی کلاس‌هایی مانند ساختارمند کردن نشریه چه از نظر ظاهری و چه از نظر محتوایی شامل طراحی پوستر، طراحی وسایت وغیره جهت ارتقا سطح کمی انجمن و توانمند کردن اعضا در راستای بالا بردن کیفیت برون داد انجمن برنامه‌ریزی شده است.

رئیس السادات گفت: متاسفانه در خلال کارهای سیاسی که در انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران صورت گرفته‌است، وجه علمی‌ای که مقام معظم رهبری همیشه برآن تاکید دارند نادیده گرفته شده که از این پس دبیر آموزشی هر دانشکده موظف است مطابق با موضوعات مورد نیاز کشور به یکی از مشکلات مهم اخیر بپردازد. برای مثال سال گذشته در دانشکده دام‌پزشکی به بررسی محصولات تراریخته کشاورزی توسط اعضای این دانشکده پرداخته شد.

ارائه بلیط رایگان سینما

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با بیان اینکه برنامه‌های کمیسیون فرهنگی در 4 بخش برنامه‌ریزی شده است، افزود: بخش اول این کمیسیون تشکیل گروه تئاتر است که از هم‌اکنون اجرای آن برای ایام فاطمیه در بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است و قسمت دوم کمیسیون فرهنگی افزایش سواد رسانه‌ای خواهد بود که برگزاری حلقه مطالعاتی و کلاس های استاد محور در حوزه سواد رسانه‌ای(موضوع فضای مجازی) در نیم سال اول و برپایی نمایشگاه پوستر و کتاب سواد رسانه‌ای در نیم سال دوم هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل حلقه‌های مقاله خوانی در حوزه‌های مختلف این موضوع مانند موسیقی حلال و حرام، انواع موسیقی، رسالت موسیقی و غیره بخش سوم این کمیسیون خواهد بود خاطرنشان کرد: افزایش روحیه نقدنویسی دانشجویی از فیلم‌ها بخش پایانی کمیسیون فرهنگی خواهد بود که دانشجویان طی حلقه‌های مجازی اصول نقدنویسی را آموزش می‌بینند و به هر دانشکده سهمیه‌ بلیط رایگان سینما داده می‌شود که دانشجویان بعد از مشاهده فیلم موظفند نقدهای خود را ارسال کنند که بهترین نقد در نشریه یاردبستانی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه بلیط رایگان سینما به دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..