تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرزوی موقفت ژاوی برای پیرلو +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛   ژاوی هرناندز کروز معروف به ژاوی بازیکن سابق و محبوب بارسلونا، عکسی از خودش  و  آندره‌آ پیرلو بازیکن سابق فوتبال ایتالیا   که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است در صفحه  اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ ژاوی از سن ۱۱ سالگی در بارسلونا بوده است. او اولین بازی خود برای تیم بارسلونا را در ۱۸ اوت ۱۹۹۸ و مقابل مایورکا انجام داد. او از آن زمان در ۸۲۵ مسابقه شرکت کرده و ۸۷ گل زده است.

ژاوی اولین بازیکن بارسلونا است که بیش از ۱۵۰ بازی بین‌المللی را در کارنامه دارد.

ژاوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دوست خوبم، تو همیشه بهترینی، آرزو می‌کنم در شغل جدیدت موفق باشی."

انتهای پیام/

واکنش  اسطوره بارسلونا به خداحافظی  پیرلو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرزوی موقفت ژاوی برای پیرلو +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..