تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت عجیب سرباز امریکایی به علی دایی (عکس)

شباهت عجیب سرباز امریکایی به علی دایی (عکس)

 

بعد از اینکه بدل مسی و رونالدو و سوارز را در ایران دیدیم حالا باید منتظر بدل علی دایی نیز باشیم! اما بدل ناخواسته علی دایی یک سرباز امریکاییست . عکسی در فضای مجازی از یک سرباز آمریکایی منتشر شده است که شباهت زیادی به علی دایی دارد!

 

بعد از نیکی لاچی هنرپیشه آمریکایی حالا نوبت به یک نفر دیگر است که با شباهت بیش از اندازه به علی دایی تعجب همه را برانگیزد.

 

شباهت عجیب سرباز امریکایی به علی دایی (عکس)

شباهت نیکی لاچی به علی دایی

 

این عکس در شبکه های اجتماعی به عنوان بدل ناخواسته علی دایی دست به دست می شود.گفته می شود فردی که در تصویر قرار دارد یک سرباز آمریکایی است که هم اکنون در سوریه حضور دارد.

 

شباهت عجیب سرباز امریکایی به علی دایی (عکس)

 

برخی دیگر می گویند این سرباز در عراق است. برخی دیگر از احتمالات حضور این سرباز در افغانستان می دهند اما چیزی که بین این شایعات مشترک است این است که این فرد که شباهت بسیار زیاد و عجیبی با علی دایی دارد آمریکایی است.

 

البته او شاید از شباهت عجیب خود با علی دایی خبر نداشته باشد و گرنه پس از بدل مسی، بدل رونالدو ، بدل کی روش و بدل سوارز شاهد به بازار آمدن بدل علی دایی هم بودیم!

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت عجیب سرباز امریکایی به علی دایی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..