تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونتورا: 90 دقیقه فرصت داریم نتیجه را برگردانیم

جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که شکست شب گذشته تیمش مقابل سوئد، هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش شما نیوز ، دو تیم سوئد و ایتالیا شب گذشته در پلی آف جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با برتری 1-0 سوئد به پایان رسید و حالا ایتالیا در آستانه حذف از جام جهانی قرار دارد. با این حال ونتورا مدعی شد که این نتیجه هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

 

 

 

 

او گفت:" امروز می‌توانستیم بهتر و بهتر باشیم؛ ولی خیلی چیزها در طول 180 دقیقه تغییر می‌کند. می‌خواستیم بازی را در کنترل داشته باشیم و وقتی این کار را کردیم، به راحتی وارد محوطه جریمه حریف شدیم. در مواقعی هم که نتوانستیم عبور کنیم به خاطر شرایط فیزیکی خوب بازیکنان سوئد بود. بوفون واکنشی در طول بازی انجام نداد.

 

نتیجه می‌توانست به کلی متفاوت باشد، ضربه سر بلوتی، شوت دارمیان که به تیرک خورد... . 90 دقیقه فرصت داریم که نتیجه را برگردانیم و ببینیم چه خواهد شد. باید سرعت پاسکاری را بهبود ببخشیم، ولی اگر گل بزنیم، فضاها باز می‌شود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونتورا: 90 دقیقه فرصت داریم نتیجه را برگردانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..