تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای سلفی های منتشر شده از شاهزاده های سعودی در بازداشتگاه + تصاویر

ماجرای سلفی های منتشر شده از شاهزاده های سعودی در بازداشتگاه + تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از «وليد بن طلال» شاهزاده سعودی در حالی که کنار چند مقام دیگر سعودی روی زمین دراز کشیده است در چند ساعت گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

اما در حقیقت این تصاویر مربوط به یک کمدین است و این صحنه مربوط به سکانسی از برنامه جدید او برای یک شبکه لبنانی است.

«کمیته عالی مبارزه با فساد» در عربستان سعودی شاهزاده «ولید بن‌طلال آل‌سعود»، یکی از مهم‌ترین‌ شاهزادگان بازداشت‌شده را به پولشویی، پرداخت رشوه و باج‌خواهی‌ از برخی مسئولان متهم کرد که ممکن است شدیدترین مجازات را در پی داشته باشد.

ماجرای سلفی های منتشر شده از شاهزاده های سعودی در بازداشتگاه + تصاویر

ماجرای سلفی های منتشر شده از شاهزاده های سعودی در بازداشتگاه + تصاویر

منبع:العالم

انتهای پیام/

پشت پرده سلفی های شاهزادگان سعودی در بازداشتگاه چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای سلفی های منتشر شده از شاهزاده های سعودی در بازداشتگاه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..