تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی شگفت‌انگیز یک در حفظ تعادل اشیا روی سرش + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در یکی از شهرهای انگلیس، یک سگ  به طرز شگفت‌آوری قادر است،  اشیاء را بالای سر خود نگه دارد بدون آنکه تعادلش به هم بخورد. صاحب این سگ می‌گوید برای اولین بار شئی را به طور اتفاقی روی سر سگش قرار داد که این کار بیشتر جنبه شوخی و تفریح داشت و با صحنه جالبی مواجه شد.

پس از آن بود که متوجه شد، سگش استعدادی عجیبی در نگهداری اشیاء دارد. او این کار را با اشیاء مختلف مورد آزمایش قرار داد. از ریزترین اشیاء تا ظرفهای پلاستیکی بزرگ را روی سر سگش قرار داد.این سگ مستعد بدون کوچکترین لرزش و عدم تعادلی براحتی اشیاء را روی سر خود نگه می‌دارد.

در ادامه تصاویری از هنرنمایی این حیوان مستعد ارائه شده است.

 سگ هنرمند

سگ هنرمند

سگ هنرمند

سگ هنرمند

سگ هنرمند

سگ هنرمند

انتهای پیام/

سگی که می‌تواند اشیاء را روی سرش حفظ کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی شگفت‌انگیز یک در حفظ تعادل اشیا روی سرش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..