تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PhotoMath 4.0.3؛ حل مسائل ریاضی با دوربین

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Photomath – Camera Calculator یکی از بهترین ابزارها در زمینه حل مسائل ریاضی است. همانطور که می دانید مسائل ریاضی و درک نکردن آن، یکی از مشکلات بیشتر انسان ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مسائل ریاضی را به آسانی پاسخ دهید. برای این کار لازم است فقط دوربین خود را روی سوال بگیرید تا پاسخ را دریافت کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند.

Photomath Camera Calculator


ویژگی های نرم افزار Photomath – Camera Calculator :

حل تمامی وسوالات ریاضی تنها با استفاده از دوربین! تشخیص خودکار دست خط بدون نیاز به تایپ ماشینی سوال ها دسترسی به حل گام به گام هر سوال با دقتی بسیار بالا ماشین حساب بسیار هوشمند برای انجام محاسبات کاربران دانش ریاضی بی نظیر برای توضیح انواع مسائل! استفاده از رنگ های مختلف در محیط برنامه برای نمایش هر چه بهتر مسائل

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Photomath Camera CalculatorPhotomath Camera CalculatorPhotomath Camera Calculator

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود PhotoMath 4.0.3؛ حل مسائل ریاضی با دوربین
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 35 مگابايت

نسخه: 4.0.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

نرم افزاری که به سرعت مسائل ریاضی را حل میکند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PhotoMath 4.0.3؛ حل مسائل ریاضی با دوربین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..