تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر 10 ساعته پرواز مشهد- شیراز

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز صبح جمعه شرکت هواپیمایی کاسپین از مشهد به شیراز با 10 ساعت تاخیر انجام می شود.

به گزارش شما نیوز ، حسن جعفری روز جمعه افزود: این پرواز به شماره 6018 قرار بود ساعت 8:45 امروز انجام شود که به دلیل تاخیر پرواز ورودی به مشهد با 10 ساعت تاخیر در ساعت 18:45 انجام خواهد شد.


وی اظهار کرد: اطلاع رسانی لازم در این زمینه به مسافران این پرواز توسط شرکت مربوطه انجام شده است.


فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر 10 ساعته پرواز مشهد- شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..