تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی کرواسی: هنوز صعودمان قطعی نیست

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی به تمجید از شاگردانش پس از پیروزی 4-1 مقابل پرداخت و مدعی شد که هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

به گزارش شما نیوز ، شب گذشته کرواسی میزبان یونان در دیدار پلی آف جام جهانی بود که موفق شد 4-1 حریف خود را در هم کوبیده و پیروز میدان شود. حالا کرواسی شانس خوبی برای صعود به جام جهانی دارد ولی سرمربی این تیم معتقد است که هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

دالیچ گفت:" فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و از بازیکنان و هواداران که یار دوازدهم ما بودند تشکر می‌کنم. در کنفرانس خبری گفتم و حالا هم تکرار می‌کنم که بازیکنان ما در دیدار رفت شایسته چنین حمایتی بودند. حالا روی یخ نازکی گام برمی‌داریم و هیچ چیز تمام نشده است. بازیکنان ما، بازیکنان با کیفیتی هستند و باید در پستی مناسب به بازی گرفته شوند. به کمی اعتماد به نفس نیاز دارند تا با انرژی کامل در زمین ظاهر شوند.

 

 

 

هدف ما این بود که از دفاع مستحکم یونان عبور کنیم که پریشیچ و کراماریچ به خوبی این کار را کردند و ما دو گل به ثمر رساندیم. از گلی که خوردیم متاسفم. نباید این گل را می‌خوردیم زیرا روی این موضوع کار کرده بودیم ولی حالا وقت انتقاد نیست.

 

روی دو یا سه حرکت حریف، در خط دفاعمان مشکل داشتیم و در نهایت گل هم خوردیم ولی سوبا عالی کار کرد. تکرار می‌کنم، پیروزی 4-1 برای ما اهمیتی ندارد و با تصور نتیجه 0-0 پا به دیدار برگشت می‌گذاریم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی کرواسی: هنوز صعودمان قطعی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..