تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس ملانیا در بازدید از یک مدرسه در چین حاشیه ساز شد +فیلم

ملانیا ترامپ با لباسی قیمتی به مدرسه می رود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ملانیا همسر رئیس جمهور آمریکا در سفری که با دونالد ترامپ چین داشت،به همراه همسر رئیس جمهور این کشور از مدرسه ای نیز بازدید کرد که دانش آموزان ابتدایی در آن تحصیل می کردند، همچنین ناگفته نماند که لباس قیمتی وی در این سفر حاشیه ساز شد.

گفته شده که لباس ملانیا ترامپ که الگوی آن از طرح های سنتی  میراث فرهنگی چین بر گرفته شده چیزی نزدیک به سه هزار دلار می ارزد .

لازم به ذکر است که علاوه بر قیمتی بودن این لباس یکی دیگر از حاشیه هایی که در این مورد پیش آمد بحث علت استفاده وی از این طرح چینی با وجود طرح های معروف آمریکایی بوده است.

ملانیا ترامپ با لباسی قیمتی به مدرسه می رود+فیلم

انتهای پیام/

بازدید ملانیا ترامپ با لباسی قیمتی از مدرسه ای در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس ملانیا در بازدید از یک مدرسه در چین حاشیه ساز شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..