تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطيلي شنبه 27 آبان 96

با توجه به تعطیلی 3 روزه اغلب مدارس، مهم‌ترین پرسش خانواده‌ها و دانش‌آموزان این است که تکلیف روز شنبه 29 آبان که روز بین‌التعطیلی محسوب می‌شود، چگونه خواهد بود؟

به گزارش شمانيوز،با توجه به تعطیلی 3 روزه اغلب مدارس و تعطیلی سراسری و متداول پنجشنبه و با عنایت به این نکته که یکشنبه 28 آبان نیز مصادف با شهادت امام رضا(ع) بوده و جزو تعطیلی‌های رسمی است، مهم‌ترین پرسش خانواده‌ها و دانش‌آموزان این است که تکلیف روز شنبه 27 آبان که روز بین‌التعطیلی محسوب می‌شود، چگونه خواهد بود؟

تعدادی از خانواده‌ها طی تماس با شمانيوز عنوان کردند: در صورت اعلام تعطیلی رسمی این روز از سوی وزارت آموزش و پرورش، خانواده‌هایی که قصد انجام سفر و استفاده از تعطیلات چند روزه را دارند، قادر خواهند بود برنامه‌ریزی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

 بدون هیچ جانبداری از تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز شنبه، این موضوع را مدنظر دارد که وزارت آموزش و پرورش با اطلاع‌رسانی رسمی، خانواده‌ها را از بلاتکلیفی برهاند.

وزارت آموزش و پرورش می‌تواند قبل از گمانه‌زنی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های غیر رسمی از سوی مراجع مختلف، به خصوص شبکه‌های اجتماعی که سبب سردرگمی خانواده‌ها می‌شود، تکلیف تعطیلی یا عدم تعطیلی روز شنبه را مشخص کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطيلي شنبه 27 آبان 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..