تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای جیغ درختان را در جنگلی اسرارآمیز بشنوید + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبیعت همواره انسان را جذب می‌کند و این امر انکارناپذیر است. انسان‌ها همواره تمایل دارند که در میان درختان راه بروند و با این کار به طبیعت خود بازگردند و انگیزه زندگی را در خود تقویت کنند. در این میان اگرچه پارک‌ها و بوستان‌ها همان احساس سرزندگی را در اقشار مختلف جامعه تقویت می‌کنند، اما هیچ چیز جای درنگی کوتاه در دل جنگل بکر و دست‌نخورده را پر نمی‌کند.

صدای درختان را در جنگل جیغ بشنوید

بنابراین گزارش، جنگل جیغ یکی از شگفت‌انگیزترین مناطق طبیعی و دیدنی کشورمان به حساب می‌آید. این جنگل پردرخت علاوه بر جاذبه‌های طبیعی که همه مناطق بکر دارند، جذبه دیگری نیز برای گردشگران دارد. افرادی که گذرشان به این جنگل می‌افتد، می‌توانند در هنگام شب صدای حیرت‌انگیز درختان را بشنوند.

صدای درختان را در جنگل جیغ بشنوید

جنگل جیغ در اطراف روستای سر برج قرار گرفته است. این روستا از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد به حساب می‌آید و در طول سال از گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند. گردشگرانی که به دیدن این روستا می‌آیند، علاقه زیادی به بازدید از جنگل جیغ دارند، اما ترجیح می‌دهند که با فرا رسیدن شب از این جنگل خارج شوند؛ زیرا براساس شواهد موجود شب‌هنگام صدای عجیب و وحشت‌آوری از درختان این جنگل به گوش می‌رسد.

صدای درختان را در جنگل جیغ بشنوید

خاطرنشان می‌شود؛ برخی از ساکنان روستای سر برج معتقدند که هجوم ملخ‌ها منشأ تولید صدا‌های شنیده شده از شب‌های جنگل جیغ است. البته برخی از صاحب‌نظران این ادعا را رد می‌کنند، زیرا می‌گویند که صدا‌هایی که از این جنگل شنیده می‌شوند شباهتی به صدای جیرجیرک یا باد‌های موزون بین شاخ و برگ درختان دارند.

صدای درختان را در جنگل جیغ بشنوید


یادآور می‌شود؛ ابراهیم عرب، دهیار روستای سربرج طرقبه پیش از این در قالب یک مصاحبه گفته بود، با توجه به تحقیقات کارشناسان اعزامی بخشداری منطقه طرقبه متوجه شدیم که صدا‌هایی که شب‌هنگام از جنگل جیغ شنیده می‌شوند مربوط به نوعی خاص از جیرجیرک‌ها هستند که در زبان محلی با نام «کز» شناخته می‌شوند.


انتهای پیام/

 

جنگل جیغ کجاست؟

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای جیغ درختان را در جنگلی اسرارآمیز بشنوید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..