تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنده های جالب مهران احمدی و رضا عطاران+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران احمدی بازیگر سینما وتلویزیون در اسفند سال 52 در تهران متولد شد.او در سال 1385 با بازی در فیلم "آدم" پا به دنیای سینما گذاشت و به واسطه ایفای نقش "بهبود" در سریال پایتخت، در اذهان ماندگار شد.

مهران احمدی به تازگی در صفحه اینستاگرامش  تصویر جالبی از خود و رضا عطاران در حال خندیدن منتشر کرد و اشاره به این داشت که این عکس در پشت صحنه فیلم مصادره گرفته شده است.

گفتنی است؛احمدی هم اکنون در حال ساخت اولین فیلم سینمایی خود با نام "مصادره " است که درآن بازیگرانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی، سیامک صفری، میلنا واردانیان، لوسینه گیراگوسیان، آلیسا میلکستیان و مهران احمدی به همراه بازیگران کودک امیر صدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان ایفای نقش می‌کنند.

 


انتهای پیام/

مهران احمدی از خنده غش کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنده های جالب مهران احمدی و رضا عطاران+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..