تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی کرواسی و سوئیس در پلی آف جام جهانی

تیم های کرواسی و سوئیس با پیروزی مقابل یونان و ایرلند شمالی در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی، گام بلندی به سوی جام جهانی 2018 روسیه برداشتند.

به گزارش شما نیوز ، کرواسی که میزبان یونان بود، موفق شد این تیم را با نتیجه جالب توجه 4-1 شکست بدهد و صعودش به جام جهانی را تا اندازه زیادی قطعی کند.

در این دیدار لوکا مودریچ در دقیقه 13 گل اول کروات ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و نیکلا کالینیچ در دقیقه 19 برتری این تیم را دوبرابر کرد. سوکراتیس پاپاستاتاپولوس در دقیقه 30 یکی از گل های خورده یونان را جبران کرد تا این تیم به بازگشت امیدوار شود اما دو گل دیگر از ایوان پریشیچ (34) و آندره کراماریچ (49)، یک پیروزی قاطع را برای کروات ها رقم زد تا یونان برای جبران نتیجه در دیدار برگشت، کار بسیار دشواری پیش رو داشته باشد.

 

 

در دیگر دیدار امروز از مرحله پلی آف جام جهانی در اروپا، سوئیس که میهمان ایرلند شمالی بود، توانست با یک گل به پیروزی برسد تا با خیالی آسوده تر در انتظار دیدار برگشت باشد. تک گل سوئیس در این دیدار را ریکاردو رودریگز، مدافع چپ باتجربه این تیم، در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

دیدارهای برگشت یکشنبه پیش رو برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی کرواسی و سوئیس در پلی آف جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..