تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هازارد: دی بروین بهترین بازیکن لیگ برتر است

ادن هازارد، ستاره چلسی، معتقد است هموطنش، کوین دی بروین، بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش شما نیوز ، هازارد در فصل 15-2014 توانست عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست بیاورد و فصل گذشته هم یکی از عوامل اصلی قهرمانی چلسی در لیگ برتر بود.

 

 

اما در این فصل، این منچسترسیتی است که درخشش کوین دی بروین، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و اکنون در آستانه دیدار دوستانه بلژیک مقابل مکزیک، هموطنش را بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر معرفی کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" کوین مطمئنا بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است. سیتی بهترین تیم لیگ برتر است و کوین یک بازیکن مهم در سیستم گواردیولاست. بازی کردن در کنار کوین راحت است زیرا ما بازیکنان خوبی هستیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هازارد: دی بروین بهترین بازیکن لیگ برتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..