تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی مصدومان انفجار تریلر حامل گاز مایع در ایذه

فرماندار ایذه از انفجار یک تریلر حامل سوخت گاز مایع در محور ایذه-دهدز خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، محسن بیرانوند در تشریح این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت 18 روز گذشته در محور ایذه-دهدز و در نزدیکی سد کارون سه یک دستگاه پژو و یک دستگاه تریلر حامل سوخت با هم برخورد و سپس یک دستگاه کامیون دیگر نیز با این دو خودرو برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: این تصادف موجب انفجار شدید و گسترده تریلر حامل سوخت گاز مایع می‌شود. به دنبال آن بلافاصله نیروهای امدادرسان و خدمات‌رسان شامل هلال احمر، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی، راهداری و بخشداری به محل حادثه اعزام شدند.

فرماندار ایذه عنوان کرد: در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند. خوشبختانه این حادثه تاکنون کشته‌ای در پی نداشته است.

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری محور ایذه-دهدز ظرف کمتر از یک ساعت از وقوع حادثه مجددا بازگشایی شد و اکنون تردد از این محور بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز از افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار تانکر سوخت به 16 نفر خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حادثه تصادف محور ایذه-دهدز و انفجار تانکر سوخت که ساعت 18:20 روز گذشته رخ داد، تاکنون 16 مصدوم برجای گذاشته است. 11 تن از مصدومان این حادثه پس از انتقال به بیمارستان شهدای ایذه جهت ادامه سیر درمانی با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

میرخشتی عنوان کرد: اسامی این مصدومان به شرح زیر است:

1. علی اکبر حسینی 40 ساله ، نام پدر اکبر

2. شهرام شاکریان 44 ساله، نام پدر علی

3. احمد رحیمی 36 ساله، نام پدر ابولقاسم

4. محمد مهدی شاکری 44 ساله، نام پدر خداداد

5. یوسف قنبری مطلق 25 ساله، نام پدر عیسی

6. یونس قنبری مطلق 19 ساله، نام پدر عیسی

7. پردیس صولتی 39 ساله، اینتوبه، اعزام به اهواز

8. نادیا رامش، 46 ساله، اینتوبه

9. شایان صولتی 18 ساله، 80 درصد سوختگی، اعزام به اهواز

10. علی صولتی 42 ساله، اینتوبه، اعزام به اهواز

11. سجاد فرهادی 35 ساله

12. مهدی کیانی 22 ساله

13. آسیه سواری 25 ساله

14. تیمور کیانی 47 ساله

15. منوچهر رضایی 39 ساله، درمان در محل

16. شمس‌علی جلیل‌میران 60 ساله، ترومای پای راست، درمان در محل
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی مصدومان انفجار تریلر حامل گاز مایع در ایذه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..