تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی دایی با سوپر استار سینما پای دیگ نذری+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نذورات در بین مسلمانان در ایام مختلفی وجود دارد که ماه محرم و صفر  از ایامی است که نذری‌های زیادی در آن ادا می‌شود؛ آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین (ع) سنتی دیرینه و پسندیده در میان اکثر مسلمانان و به خصوص شیعیان دنیاست که در کشورمان رواج بیشتری دارد و شب و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود می‌رسد.

یکی دیگر از روزهایی که در ماه صفر نذری دادن رواج دارد روز اربعین حسینی است که افراد مختلف در جامعه اعم از افراد عادی و شناخته شده در این روز نذر خود را ادا می کنند.

در همین راستا محمد رضا گلزار در روز اربعین ادای نذر کرده و علی دایی نیز در این روز با او همراه شده است.

علی دایی اسطوره فوتبال کشور و سرمربی تیم سایپا تصویری ازخودش و محمدرضا گلزار بازیگر سینما را در حال پخت نذری روز اربعین در صفحه اینستاگرامش  منتشر کرد.

دایی نوشت:"عزاداری هاتون مقبول حق ، نذرتون قبول . تشکر از محمدرضا."

 

گفتنی است ؛ محمدرا گلزار نیز در صفحه اینستاگرامش استوری هایی در این زمینه منتشر کرد.


در ادامه تصاویر دیگری از این نذری مشاهده می کنید.




انتهای پیام/

نذری محمد رضا گلزار در روز اربعين حسينى سال ٩٦

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی دایی با سوپر استار سینما پای دیگ نذری+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..