تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه جدید ستاره سابق رئال به بارسلونا

گوتی، ستاره سابق رئال شب گذشته میهمان برنامه ال چیرینگیتو بود و از این فرصت استفاده کرد تا یک کنایه جدید به بارسلونا بزند.

به گزارش شما نیوز ، گوتی نزدیک به دو سال است که هدایت تیم جوانان رئال را بر عهده دارد و از آن دسته شخصیت های ورزشی است که در توئیتر حضوری فعال دارد. هر از چند گاهی نیز شاهد کنایه های او به بارسلونا هستیم.

گوتی در مقایسه بین رئال و بارسا گفت:« بارسا تیم بزرگی است. البته که نمی توانم این را انکار کنم ولی در مقام مقایسه با رئال، یک پله پایین تر قرار می گیرد. رئال وجهه جهانی بالاتری از بارسلونا دارد.

هر بازیکنی که به رئال می آید، چند سال بازی می کند و سپس این تیم را ترک می کند، به ندرت بر علیه باشگاه حرف می زند چون سخت است که به رئال بیایی و بعد، از آن به بدی حرف بزنی. مهم نیست بازیکن تیم های پایه باشی یا یک بازیکن خارجی؛ فقط می توان قدردان رئال مادرید بود. رئال بالاترین جایگاه برای هر فوتبالیستی است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه جدید ستاره سابق رئال به بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..