تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دردناک مادر و پسری که همزمان به سرطان مبتلا شدند+تصاویر

ماجرای دردناک مادر و پسری که همزمان به سرطان مبتلا شدند+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زنی به نام آماندا مورینو ادرواردز در شهر مالاگای اسپانیا با مشاهده علائمی شبیه به سرطان در بدن ابراهام پسرش به سلامت او مشکوک شد برای همین وی را برای انجام آزمایش های پزشکی تحت نظر پزشکان قرار داد و نتیجه آزمایش ها خبر از ابتلای پسر نوجوان به بیماری سرطان می داد.

زن اسپانیایی که به شدت از اتفاق ناگواری که برای فرزندش پیش آمده دچار افسردگی و اندوه فراوان شده بود، تمام تلاش خود را برای مراقبت از او به کار می گرفت اما چندی بعد متوجه علائمی در بدنش شد که در مورد سلامت خودش نیز شک کرد.

از این رو خود نیز برای انجام چکاپ های پزشکی به پزشک مراجعه کرد، متاسفانه کاشف به عمل آمد که زن بیچاره به سرطان سینه مبتلاست.

ابراهام و آماندا هر دو در حال گذراندن دوره های شیمی درمان هستند اما وضعیت پسر نوجوان رو به وخامت رفته و نتایج مثبتی از این روند درمانی نگرفته است.

آماندا در یک مصاحبه درباره وضعیت خود و پسرش گفت:ما هردو در یک تیم خاص در این باره شرکت کرده ایم و با حفظ روحیه مان سعی در ادامه زندگی داریم.

وی همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: ما با لبخند باقی راه را ادامه می دهیم هرچند که حقیقت بسیار ترسناک است، من حتی کار خود را به خاطر وضعیتی که برایمان پیش آمده از دست دادم اما خب چاره ای نیست و باید از پسرم مراقبت کنم.

در ادامه تصاویری از این مادر و پسر بیمار در حالی که لبخند روی لبانشان جاری است را مشاهده می کنید.

ماجرای دردناک مادر و پسری که همزمان به سرطان مبتلا شدند+تصاویر

ماجرای دردناک مادر و پسری که همزمان به سرطان مبتلا شدند+تصاویر

انتهای پیام/

 سرنوشت تلخی که به طور همزمان گریبان یک مادر و فرزند را گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دردناک مادر و پسری که همزمان به سرطان مبتلا شدند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..