تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال روی اوزیل قیمت گذاشت

به نظر می رسد که مسئولان باشگاه آرسنال از دست اوزیل خسته شده و روی او قیمت گذاشته اند.

به گزارش شما نیوز ، مسوت اوزیل تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد و هنوز حاضر به تمدید آن نشده است. آرسنالی ها تاکنون چندین بار به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند؛ ولی ستاره آلمانی برای ماندن در این باشگاه تردیدهایی جدی دارد.

امروز دیلی استار فاش ساخت که مسئولان آرسنال از رفتارهای اوزیل به ستوه آمده و قبول کرده اند که در شرایط فعلی، فروش این بازیکن در زمستان، بهترین راه حل ممکن است. ونگر بدون شک دوست دارد اوزیل را حفظ کند؛ ولی خودداری این بازیکن از تمدید باعث خواهد شد او فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دلخواهش شود. به همین علت آرسنال روی او 34 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

گفته می شود منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی آتی با همین رقم اوزیل را به خدمت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال روی اوزیل قیمت گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..