تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشنامه افزایش سود تسهیلات متمم مسکن مهر را متوقف کنید

وزیر راه و شهرسازی، در خصوص بخشنامه بانک مرکزی درباره محاسبه نرخ سود تسهیلات متمم مسکن مهر شامل تسهیلاتی که از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون افزایش یافته، تاکید کرد: مطابق روال گذشته عمل شود.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیر عامل بانک مسکن در خصوص بخشنامه مدیر اعتبارات بانک مرکزی در خصوص محاسبه نرخ سود تسهیلات متمم مسکن مهر شامل تسهیلاتی که از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون افزایش یافته است، ابلاغ کرد که "بلافاصله این بخشنامه را متوقف کنید و مطابق روال گذشته عمل نمایید".

در این رابطه، سیدقاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در پی‌نوشت بخشنامه مدیر اعتبارات بانک مرکزی آورده است: "جناب آقای دکتر بت شکن با توجه به مذاکرات مکرر حضوری و مکاتباتی که اینجانب با جناب آقای دکتر کرباسیان و دکتر سیف داشته ام، بلافاصله این بخشنامه را متوقف کنید و مطابق روال گذشته عمل نمایید".

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی چندین بار با بانک مرکزی برای حل وفصل این موضوع در ماه های گذشته مکاتبه و مذاکره کرده است و در نامه ای به رئیس بانک مرکزی در ۱۷ آبان ماه ۹۶ تاکید کرده است که "با وجود مذاکرات مورخ ۹۶/۷/۱۶ و توضیحات مدیران بانک مسکن، با اصرار بانک مرکزی تغییر نرخ سود تسهیلات متمم مسکن مهر برای اجرا ابلاغ شده است که اجرای این تصمیم با توجه به فروش اقساطی بسیاری از واحد ها عملی نیست."

مدیر اعتبارات بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک مسکن اعلام کرده است که نرخ سود مبلغ افزایش یافته تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۴۰ میلیون تومان با توجه به عدم ارسال تضمین‌نامه یارانه نرخ سود تسهیلات طرح مسکن مهر، با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار به میزان ۱۱و ۱۲ درصد برای مشارکت مدنی و فروش اقساطی محاسبه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشنامه افزایش سود تسهیلات متمم مسکن مهر را متوقف کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..