تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر جنجالی مسی در مورد جدایی نیمار از بارسا+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از انتقال جنجالی و پر حرف و حدیث نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان امسال، برخی بازیکنان فعلی و سابق بارسا از جمله ژاوی فاش کردند که در مراسم عروسی لیونل مسی، نیمار جدایی خود را علنی کرده بود؛ اما لیونل مسی تاکید کرد که خود نیمار نیز در تور ایالت متحده مردد بود و هنوز به جمع بندی قطعی برای جدایی نرسیده بود.

اظهار نظر جنجالی مسی در مورد جدایی نیمار از بارسا

لئو مسی گفت: "صادقانه بگویم تا روز آخر تور بارسا در ایالت متحده ما با هم صحبت می کردیم و هنوز هیچ چیز نمی دانستیم. نیمار به من گفت هنوز ایده واضح و روشنی در مورد آینده ندارد و نمی داند که قرار است چه کاری انجام دهد.

پس تا لحظه آخر ما در خصوص جدایی یا ماندن نیمار با یکدیگر صحبت می کردیم. دیگران گفتند که ما از جدایی نیمار خبر داشتیم؛ اما حقیقت این است که ما تا لحظه آخر به دنبال راضی کردن نیمار بودیم و این هر آن چیزی بود که او به ما گفته بود."

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

روایت مسی از تردید نیمار برای جدایی از بارسا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر جنجالی مسی در مورد جدایی نیمار از بارسا+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..