تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین «محکومین» رفتند/ پخش سریال از ابتدای فصل زمستان

۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین «محکومین» رفتند/ پخش سریال از ابتدای فصل زمستانبهروز مفید تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند تصویربرداری این سریال گفت: تا امروز ۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین‌ این سریال رفته‌اند و ۲۲ قسمت از «محکومین» را ضبط کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مدت زمان طولانی تصویربرداری، گروه کارگردانی را به دو بخش با سرپرستی حسین قناعت و سید جمال سید حاتمی تقسیم کرده‌ایم تا تصویربرداری ۲۰ قسمت باقی مانده را تکمیل کنیم.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» افزود: همزمان با تصویربرداری، موسیقی، تدوین و مراحل صداگذاری در حال انجام است و روند تولید تا پایان آذرماه زمان خواهد برد.

مفید درباره زمان احتمالی پخش این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی «محکومین» با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و این تلاش شبکه هم هست.

وی درباره روایت داستانی مجموعه تلویزیونی «محکومین» اظهار کرد: این سریال، درخصوص مجازات جایگزین و یا بحث احکام تعلیقی است که هر بدهکاری، بدهکار حرفه‌ای نیست و یا برحسب اتفاق درگیر مشکلات قضایی شده است.

این تهیه کننده یادآور شد: این سریال تلاش می‌کند با پرداختن به قصه‌های مختلف این افراد، فرهنگ مجازات جایگزین را مطرح کند؛ چرا که خیلی از قُضات و ارگان‌ها، تمایل نشان نمی‌دهند.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین «محکومین» رفتند/ پخش سریال از ابتدای فصل زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..