تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار خودرو ون زائران ایرانی در عراق

تصادف خودروی زائران کهگیلویه و بویراحمد در عراق یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش شما نیوز ،مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی وَن زائران این استان در کشور عراق یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

رحمان فاضلی روز پنجشنبه با اشاره به این که این حادثه Incident عصر روز گذشته اتفاق افتاد، اظهار داشت: این خودرو از شهر کاظمین به سمت مرز شلمچه در حرکت بود و تمام 15 مسافر آن نیز اهل بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام بودند.
وی افزود: زائر کشته شده در این حادثه یک مرد حدود 65 ساله و مجروحان آن نیز 2 زن با سن بین 45 تا 50 سال بودند که دچار شکستگی دست و پا شده‌اند.
مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این 2 مجروح از بیمارستان کشور عراق مرخص شده و ادامه درمان آنان در ایران انجام خواهد شد.
فاضلی عنوان کرد: تمامی سرنشینان این خودروی وَن زیر پوشش بیمه بوده و خدمات بیمه‌ای به خانواده زائر کشته شده و 2 مجروح این سانحه رانندگی ارائه می‌شود. 
وی ابراز داشت: علاوه بر یک کشته و 2 مجروح در این حادثه رانندگی تعدادی نیز دچار مصدومیت سطحی شده بودند که به طور سرپایی در بیمارستان کشور عراق مداوا شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار خودرو ون زائران ایرانی در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..