تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه مفاسد از کجاست؟/ سخنان امام راحل در خصوص گذر از مفاسد+ فیلم

ریشه مفاسد از کجاست؟/ سخنان امام راحل در خصوص گذر از مفاسد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرور سخنان امام راحل (ره) در موضوعات مختلف نشان میدهد بیان سخنان ایشان نه تنها در همان مقطع زمانی کاربرد داشته است بلکه می تواند برای اعصار و زمان های دیگر نیز راهگشا و راهنما باشد.

یکی از موارد مهمی که در سخنان ایشان به چشم می خورد ریشه مفاسد است، ایشان ریشه فساد را نفس انسان می دانند و می فرمایند باید همه از این آتش که انسان را احاطه کرده عبور کنند.

ایشان در خصوص ریشه فساد می فرمایند: هرچه به انسان میرسد چه مفاسدی که در دنیا باشد از جمله مفاسد انسان و حکومت و چه مفاسدی که از آن دنیا به انسان وارد می آید همه از خود انسان نشات میگیرد، بهشت را اعمال انسان ها آباد می کند و جهنم را نیز اعمال ما می افروزد.

ما الان در صراط هستیم، همان صراطی که یک طرفش دنیا و یک طرف دیگرش عاقبت است و وقتی این پرده برداشته شود آن وقت باید از این صراط که از متن جهنم می گذرد عبور کنیم، فساد همان آتشی است که ما را احاطه کرده و باید از آن سالم عبور کنیم.

در ادامه ویدئویی از سخنان ایشان در خصوص موضوع مطرح شده را ببینید.

انتهای پیام/

سخنان امام خمینی (ره) درباره ریشه فساد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه مفاسد از کجاست؟/ سخنان امام راحل در خصوص گذر از مفاسد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..