تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویر

ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پسری به نام پوریسکا کیپریانوویچ اهل ولگوگراد روسیه با طرح یک ادعا، جنجالی در رسانه ها به پا کرده است، وی مدعی است که قبل از تولد، در مریخ مشغول به زندگی بوده و اکنون در حال تجربه زندگی تازه ای روی سیاره ای دیگر به نام زمین است که این سفر به خاطر جنگ و فجایع هسته ای در محل زندگی آنها رخ داده و او مجبور به ترک سیاره اش شده است.

عجیب تر آنکه خانواده او شواهد و مدارکی رو کرده اند که تا حدی موجب شده ادعاهای این پسر قابل باور به نظر برسد، بر اساس گفته های والدینش، هنگامی که او تنها دو سال داشته، قادر به خواندن ، نوشتن و نقاشی کردن بوده که تقریبا انجام این کارها برای هر کودکی در سن و سال او غیر ممکن است.

ادعای باورنکردنی که پدر بوریسکا مطرح نموده ، حرف زدن او چند ماه پس از به دنیا آمدنش بوده و اینکه کلماتی درباره موجودات فضایی به زبان می آورده است.

مادر پوریسکا یک پزشک است و با توجه به دانسته های خود برایش عجیب بوده که پسرش تنها چند هفته پس از تولد قادر بوده سرش را به سمت بالا نگه دارد.

ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویر

پوریسکا از مشاهدات خود در مریخ گفت، مواردی مانند این که داشتن قدی به بلندی 7 پا چیزی بیش از 2 متر برای ساکنان آنجا طبیعی است و اینکه آنها عمر جاویدان دارند به این صورت که پس از 35 سالگی دیگر پیر نمی شوند،دیگر ویژگی عجیب آنها توانایی تنفس در دی اکسید کربن به جای اکسیژن است.

این جوان در ادامه صحبتهایش مدعی شد که مریخی ها قادر به سفر های میان ستاره ای هستند، همچنین از دیگر مواردی که بسیار شگفت انگیز و در عین حال غیر قابل باور است ادعای سفر او در زندگی قبلی اش در ظاهر یک خلبان به زمین بوده و اینکه ساکنین سیاره سرخ با مصریان باستان ارتباط داشته اند.

ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویر

آخرین موردی که پوریسکا به آن اشاره کرد این بود که کلید رازهای بیشماری در مجسمه ابولهول واقع در مصر است که با گشودن این مجسمه از ناحیه پشت گوشش می توان به آنها دست یافت.

ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویر

 

انتهای پیام/

 پسر جوانی که مدعی است قبل از تولد روی کره زمین در مریخ زندگی می کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب زندگی در مریخ قبل از تولد روی کره زمین توسط پسر جوان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..