تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: بازنشستگی من باعث افت سوئد شد

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سابق تیم ملی سوئد مدعی شد که بازنشستگی او، سطح این تیم را پایین آورد و انتظارات را کم کرد.

به گزارش شما نیوز ، زلاتان پس از پایان یورو 2016، پس از 116 بازی ملی و 62 گل از میادین خداحافظی کرد. حالا سوئد برای حضور در جام جهانی در دیدار پلی آف باید به مصاف ایتالیا برود و دیدار رفت، روز جمعه در استوکهلم برگزار خواهد شد. حال زلاتان گفت که پس از او، انتظارات از سوئد پایین آمد.

 

 

 

او گفت:" سوئد بدون فشار بازی می‌کند زیرا از وقتی که من این تیم را ترک کردم، کسی خیلی انتظاری از آنها ندارد، از هواداران گرفته تا رسانه ها. وقتی من در این تیم بودم، تیم خیلی بهتر بود و حالا در غیاب من افت کرده اند. با این حال، تیمی که باقی مانده اند بازیکنان خوبی هستند ولی مسئولیت کمتری روی دوششان است. بازیکنان خیلی با تجربه ای نیستند ولی انگیزه بالایی دارند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: بازنشستگی من باعث افت سوئد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..