تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال راه‌اندازی سرویس استریم بازی توسط مایکروسافت تا 3 سال آینده

با توجه به مصاحبه‌ی اسپنسر با سایت خبری bloomberg مایکروسافت قصد دارد تا سرمایه‌گذاری در زمینه بازی‌های First-Party را افزایش دهد. همچنین او اعلام کرد که سرویس استریم جدیدی راه‌اندازی خواهد شد که بتواند محتوی خاصی را حتی بدون نیاز به کنسول استریم کند.

ایده‌ی مشابهی نیز  در سال ۲۰۱۲ مطرح شده بود که مایکروسافت آن را به دلیل هزینه‌ی بالا لقو کرده بود. حال اسپنسر معتقد است که پیشرفتی که مایکروسافت با خدمات azure Cloud بدست آورده باعث تغییر در اقتصاد این ایده می‌شود.

این برنامه می‌تواند با سرویس PlayStation Now شرکت سونی رقابت کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی مورد نظر را روی پلتفرم پلی‌استیشن استریم کنند. در حال حاضر مایکروسافت سرویس Xbox Game Pass را ارائه می‌دهد؛ ولی این بازی‌ها را باید به صورت مستقیم روی سیستم دانلود کنید.

این نوع از سرویس‌ها می‌تواند مشکلات تاخیر در بازی‌ها را حل کند و اگر تخمین فیل اسپنسر در عرض ۳ سال درست باشد، ما می‌توانیم برخی از بازی‌ها را بدون نیاز به کنسول استریم کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال راه‌اندازی سرویس استریم بازی توسط مایکروسافت تا 3 سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..