تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری تکان دهنده از یک کودک شبکه های اجتماعی را به آتش کشید!

تصویری تکان دهنده از یک نوزاد شبکه های اجتماعی را به آتش کشید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،انتشار تصویری تکان دهنده در روزهای اخیر، موج عظیمی از خشم و نفرت کاربران را روانه شبکه های اجتماعی کرد.

این عکس مربوط به نوزادی در وان حمام بود در حالی که صورتش به شدت بر اثر ضرب و شتم دچار جراحت شده بود،چشمهای ورم کرده، قرمزی و التهاب زیر چشمانش و کبودی در ناحیه گیجگاهش، دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

در ناحیه پیشانی این کودک نیز خراشهایی به چشم می خورد که دردآور بودن این تصویر می افزاید اما آنچه بیش از همه چیز موجب آشفتگی روحی کاربران شده این است ،بلایی که به سر این نوزاد بی گناه آمده کار یک غریبه نیست و پای پدر سنگدلش بوده است.

البته این ادعایی که برخی رسانه های منتشر کننده این عکس مطرح کرده اند و برخی کاربران نیز باور این موضوع برایشان مشکل بوده چرا که اکثر آنها نوشته اند، محال است پدری با فرزند خود اینچنین ستمگرانه برخورد نماید و این در حالی است که بعضی دیگر معتقدند، چنین پدرهایی نیز پیدا می شوند، هرچند که این نام مقدس برازنده شان نیست.

تصویری تکان دهنده از یک نوزاد شبکه های اجتماعی را به آتش کشید!

تصویری تکان دهنده از یک نوزاد شبکه های اجتماعی را به آتش کشید!

انتهای پیام/

عکسی تکان دهنده از یک نوزاد فضای مجازی را شعله ور کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری تکان دهنده از یک کودک شبکه های اجتماعی را به آتش کشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..