تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش پخت مینی کیک زغال اخته پنیری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،طرز تهیه مینی کیک های خوش طعم و با مزه برای میهمانی ها را مشاهده نمایید.

مینی کیک زغال اخته پنیری

مواد لازم:

آرد: 230 گرم
شکر: 180 گرم
کره: 120 گرم
تخم مرغ: 2 عدد
شیر: یک چهارم پیمانه
اسانس وانیل: چند قطره
بیکینگ پودر: 1 ق چ
پنیر خامه ای (تکه ای): 200 گرم
زغال اخته: 200 گرم

طرز تهیه:

ابتدا کره و شکر را با هم زن بزنید تا کاملا مواد کرمی شود سپس تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد کاملا با هم فولد شود. اسانس را اضافه کنید، شیر و مواد خشک را در سه مرحله به تناوب به مواد اضافه کنید و هم بزنید. حالا هم زن را خاموش کنید، داخل مواد، پنیرهای تکه ای و زغال اخته را ریخته و با لیسک به خورد هم بدهید تا کاملا مواد ترکیب شوند، در انتها قالب های مینی کیک را چرب کرده و از مواد تا حجم سه چهارم قالب پر کنید و در فر از قبل گرم شده با دمای 185 درجه سانتی گراد به مدت 40 دقیقه بپزید. در انتها بعد از پخت به دلخواه، ساده یا با پودر قند تزیین کنید.

منبع:ماهنامه کیک و شیرینی

انتهای پیام/

طرز تهیه یک کیک خوشمزه با طعم زغال اخته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش پخت مینی کیک زغال اخته پنیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..