تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش پوسترهای یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی برای راهپیمایان اربعین

نمایش پوسترهای یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی برای راهپیمایان اربعین حسینیبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ تعدادی از پوسترهای منتخب و برتر یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی حوزه هنری که مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته اند، همزمان با برگزاری پیاده‌روی حماسی و مراسم بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق در معرض دید زائران قرار می گیرند.

همچنین منتخبی از پوسترهای دوره های نهم و دهم این سوگواره که در حوزه تجسمی برگزار می شود، در این ایام نمایش داده خواهند شد.

تعداد آثار رسیده به ستاد مرکزی اربعین به بیش از 200 پوستر می رسد.

گفتنی است؛ یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی حوزه هنری 22 الی 30 آبان ماه جاری با برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب تجسمی در حوزه های پوستر، پرچم، تصویرسازی و نقاشی برگزار می شود. دبیر هنری این رویداد محمدرضا دوست محمدی است.

لازم به ذکر است؛ به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جایزه تعلق می گیرد و صاحبان سه اثر شایسته هر بخش نیز تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش پوسترهای یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی برای راهپیمایان اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..