تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی گوتزه از بازگشت به تیم ملی آلمان

ماریو گوتزه، ستاره بروسیا دورتموند، از اینکه با پشت سر گذاشتن مصدومیت، می تواند برای زردها و همین طور تیم ملی آلمان به میدان برود، اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش شما نیوز ، گوتزه که گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 را به ثمر رساند، در فصول اخیر با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و در این فصل هم تنها در 7 بازی برای دورتموند از ابتدا به میدان رفت.

 

او که آماده است بعد از یک سال، اولین بازی ملی اش را جمعه شب در ومبلی مقابل تیم ملی انگلیس انجام بدهد، امیدوار است بتواند در دیدارهای پیش رو برای مانشافت به میدان برود.

 

 

 

 

گوتزه به خبرنگاران گفت:" بعد از جام کنفدراسیون ها و مقدماتی جام جهانی، ما شرایط خیلی خوبی داریم. خوشحالم که برگشتم و فکر می کنم در مسیر خوبی هستیم و دو آزمون سخت مقابل دو حریف دشوار داریم.

 

برای من مهم است که برای باشگاه و تیم ملی ام بازی کنم. خوشحالم که برگشتم، دوباره در بوندس لیگا بازی کردم و امیدوارم برای تیم ملی هم بازی کنم. من منتظر سال پیش رو هستم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی گوتزه از بازگشت به تیم ملی آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..