تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد ظریف برای پایان دادن به کابوس سوریه و یمن + عکس

توئیت ظریفبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همسایگی ایران، کشورهایی هستند که چند سالی است تحت هجوم قدرت‌های منطقه قرار گرفته اند. کشورهایی همچون یمن که با حملات هوایی و زمینی عربستان با خاک یکسان شد و هزاران زن و کودک بی‌گناه از بین رفتند.

از سویی دیگر با پیدایش نیروهای تکفیری در عراق و سوریه و جنایات‌ غیر انسانی آنها، اوضاع منطقه آشفته شد. تاکنون رایزنی و نشست‌های بسیاری با حضور سران کشورهای بزرگ دنیا در خصوص حل بحران سوریه و عراق صورت گرفته است. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز به نمایندگی از ایران در این نشست‌ها حضور داشته است.

حالا ظریف با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نوشت: "به هر اندازه که در پایان دادن به کابوس سوریه از طریق گفت‌و‌گویی فراگیر نزدیک ‌می‌شویم، همین کار را برای یمن هم باید انجام دهیم. نباید بحران‌ تازه‌ای به وسیله بمباران ، تهدید و یا استعفا تحمیل شود. هیچ بحرانی نیست که با دیپلماسی قابل حل نباشد. ما یک بار آن را ثابت کردیم. هدف ایران تامین و حفظ صلحی است که هیچ طرفی از آن محروم و مستثنی نشود. "

توئیت ظریف

 انتهای پیام/

 دیپلماسی بهترین راه پایان دادن به بحران سوریه و یمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد ظریف برای پایان دادن به کابوس سوریه و یمن + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..