تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد تخلف رانندگی ۲ بازیکن استقلال

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد مستنداتی برای تخلف رانندگی دو بازیکن استقلال ندارند.

به گزارش شما نیوز ، سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه پیرامون شایعه تخلف دو بازیکن استقلال بعد از تمرین روز گذشته با سبقت گرفتن در یکی از بزرگراه‌های تهران اظهار کرد: در آن محدوده‌ای که عنوان شده با آن خودروها تخلف صورت گرفته بررسی لازم را انجام دادیم؛ ولی مستنداتی نداریم.


او ادامه داد: تخلفاتی از جمله سرعت غیرمجاز در آن محدوده داریم که برای مثال ۲۰-۱۰ کلیومتر بالاتر از حد مجاز خودروهایی حرکت کرده‌اند که تخلف خودروهای عنوان شده در رسانه‌ها را در دوربین‌های خود ندیدیم.


جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در رابطه با حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی نیز مستنداتی پیدا نکردیم، افزود: همکاران ما مشغول هستند و در صورتی که مستنداتی باشد قطعا برخورد صورت می‌گیرد و فرقی هم نمی‌کند فرد متخلف چه کسی باشد.


سرهنگ عابدی با تاکید بر اینکه برای تخلف خودروها باید مستنداتی در این زمینه داشته باشیم، گفت: علاوه بر دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، دوربین‌های مداربسته را نیز بررسی کردیم و در حال بررسی هستیم؛ اما تا این لحظه مستنداتی مبنی بر حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی هم در این محدوده و به ویژه برای خودروهای مذکور مشاهده نشده است؛ در صورتی که مشاهده شود و مستنداتی داشته باشیم، قطعا برخورد خواهیم کرد.


او با بیان اینکه نوع برخورد با بازیکنان با سایر مردم تفاوتی ندارد، ابراز کرد: با تخلفات حرکات مخاطره‌آمیز مخصوصا لایی‌کشی برخورد خواهد شد؛ الان وضعیت نسبت به سال‌های قبل در این رابطه بهتر شده و همکاران ما با گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت شبانه‌روزی به خصوص در بزرگراه‌ها و شب‌ها در حال فعالیت هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد تخلف رانندگی ۲ بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..