تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد نجومی سیتی در طول فصل گذشته

باشگاه منچسترسیتی مدعی شد که در طول فصل گذشته توانسته 473.4 میلیون پوند درآمد خالص داشته و سومین باشگاه درآمدزا فصل 17-2016 لقب گرفت.

به گزارش شما نیوز ، این اولین باری است که باشگاه توانسته از رکورد 400 میلیون پوند عبور کند و صعودی 21 درصدی نسبت به سال قبلش داشته است. باشگاه در مجموع 1088 میلیون پوند درآمد داشته و همچنین مدعی شده به خاطر نحوه حساب سال مالی، این رقم پایین تر از آن چه که در واقعیت بوده، حساب شده است.

 

 

 

نتایج سیتی در حالیست که باشگاه در طول فصل گذشته موفق به کسب قهرمانی نشده و همچنان بدون بدهکاری باقی مانده است.

 

خلدون المبارک، رئیس باشگاه در این رابطه گفت:" این اطلاعات برای این است که خیال هواداران و همکاران ما درباره همه وجوه باشگاه راحت باشد. اتفاقی که خوشبختانه رخ داد این است که مسائل خارج زمین فوتبال به خوبی پیش رفته و به ما قدرت می‌دهد که خودمان را تقویت کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد نجومی سیتی در طول فصل گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..