تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیاتک تولید سری Helio X را متوقف می‌کند

مدیاتک که خود را قادر به رقابت با سایر تولیدکنندگان تراشه نمی‌بیند، تصمیم گرفته است مدتی از این رقابت کناره‌گیری کند.

رقابت در بین تولیدکنندگان پردازنده‌ و مودم موبایل به حدی بالا گرفته است که هر بار یک شرکت از دیگری پیشی می‌گیرد. مدیاتک یکی از این تولیدکنندگان است که با ارائه‌ی پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای هلیو X30 جایگاه خود را بهبود بخشید؛ اما ظاهرا این کمپانی قصد دارد برای مدتی از میدان رقابت فاصله بگیرد.

مقاله‌های مرتبط:

فینبار موینیان، مدیر کل بخش فروش بین‌الملل مدیاتک می‌گوید: «مودم یک پردازنده برای ارائه در ایالات متحده، اروپا، چین، ژاپن، کره، آفریقا و هند باید قابلیت پشتیبانی از فرکانس‌های ارتباطی مورد استفاده در این کشورها را داشته باشد. پس لازم است که از پیشرفته‌ترین مودم‌ها باشد؛ اما X30 مودم سطح بالایی نیست. ما می‌دانیم که مودم مورد استفاده در X30 قادر به تأمین نیازهای جهانی نیست.»

موینیهان یادآور شد که خیلی از کشورها مانند چین، گوشی‌های میان‌رده‌ای تولید می‌کنند که نیاز به پردازنده‌ای در حد X30 ندارند. به همین دلیل است که مدیاتک تصمیم گرفته فعلا تولید پردازنده‌ی سطح بالا را متوقف کند و بر گسترش خط تولید هلیو P متمرکز شود.

درحالی‌که به نظر می‌رسد دیگر پردازنده‌ای با نام هلیو X40 در کار نخواهد بود، موینیان می‌گوید مدیاتک تولید تراشه‌های سطح بالا را به طور کامل کنار نخواهد گذاشت.

به گفته‌ی وی در آینده شاهد پیشرفت مدیاتک و ارتقاء رتبه‌ی آن در بازار خواهیم بود. موینیان می‌گوید: «اینکه چه نامی برای تراشه‌های پیشرفته‌ی جدید مدیاتک انتخاب کنیم هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالا یک یا دو سال دیگر با تراشه‌ای جدید به دنیای رقابت پردازنده‌های سطح بالا بازخواهیم گشت.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیاتک تولید سری Helio X را متوقف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..