تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلکسیونی عجیب از آثار هنری ساخته شده با استخوان انسان+فیلم

کلکسیونی خوفناک از آثار هنری ساخته شده توسط استخوان انسان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد بسیاری هستند که هرکدام علاقه به جمع آوری اشیاء مختلف دارند، از تمبر،عکس،برگ درخت، حشرات و حیوانات خشک شده گرفته تا آثار هنری سخته شده از استخوان انسان! تعجب نکنید، بله چیزی که مشاهده کردید درست است.

ممکن است باورش سخت باشد اما اگر با دکتر« أدالبيرتو مينيسيس» آشنا شوید خواهید دید که این موضوع جزو محالات نبوده و مانند خیلی چیزهای عجیب دیگری که می شنوید حقیقت دارد.

این شخص کلکسیونی را به شما نشان می دهد که هر آنچه در آن می بینید از استخوان انسان تهیه شده است.

گفتنی است؛ این کلکسیون در لیما پایتخت پرو قرار دارد.

انتهای پیام/

آثار هنری که عناصر ساخت آن استخوانهای انسان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلکسیونی عجیب از آثار هنری ساخته شده با استخوان انسان+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..