تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرايط برای انعكاس رسانه‌ای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم است

شرايط برای انعكاس رسانه‌ای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مجید زین‌العابدین مدیر شبكه 5 سیما كه به همراه مدیران گروه‌های مختلف این شبكه از تالارها و نمای مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید كرد، گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به طور كامل یک تاریخ پنجاه و چند ساله را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد و از نظر محتوا، طراحی و تنوع كامل است.

وی افزود: خوشبختانه با حضور دكتر جعفری مدیر عامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس كه چهره نام آشنای حوزه رسانه است، زمینه كار رسانه ای و انعكاس عمومی موزه فراهم شده است؛ چرا كه به نظر می رسد از این حیث موزه مغفول بوده و مردم كمتر از منظر رسانه ای با این مجموعه آشنا شده اند.

مدیر شبكه 5 سیما بیان داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یک مجموعه فرهنگی تفریحی می تواند محلی برای تجمع و بازدید عموم مردم به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب باشد تا به طور كامل با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و اندیشه های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

پیش از این بازدید، در جلسه مشترک بین مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیر شبكه 5 سیما بر لزوم تولید برنامه های مشترک در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاكید شد.

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظرفیت های مناسبی برای بهره برداری سازمان صدا و سیما دارد كه با همكاری بیشتر با رسانه ملی ضمن معرفی موزه به مردم ، می توان برنامه های فاخر تولید كرد.

وی افزود: سازمان صدا و سیما نسبت به دیگر دستگاه های فرهنگی فعالیت بیشتری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است كه امیدوارم در ادامه این روند بتوانیم در تولید آثار مشترک از ظرفیت های موجود در موزه نیز بهره ببریم.

جعفری با اشاره به حوزه گسترده صدا و سیما گفت: حضور رسانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تولید برنامه‌های مختلف در این مجموعه، می تواند به تاثیر گذاری بیشتر موزه بر آحاد جامعه در سراسر كشور منجر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرايط برای انعكاس رسانه‌ای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..