تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار همراه اول به زائران اربعین برای مدیریت هزینه رومینگ

هشدار همراه اول به زائران اربعین برای مدیریت هزینه رومینگ

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - همراه اول خواستار مدیریت هزینه رومینگ توسط زائران اربعین در عراق شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با اعلام اینکه در بین اپراتورهای ایرانی کمترین تعرفه اینترنت همراه را (هر مگابایت ۱۹۰ تومان) برای ایام اربعین (تا پایان ماه صفر) دارد، از زائران همراه اولی اربعین درخواست کرد به منظور مدیریت هزینه رومینگ در این ایام، در پیام رسان تلگرام در منوی تنظیمات(setting)، در بخشData&Storage ، گزینه When Roming را در حالت NoMedia قرار دهند تا عکس و فیلم های ارسالی در این پیام رسان دانلود نشده و باعث بالا رفتن هزینه رومینگ نشود.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار همراه اول به زائران اربعین برای مدیریت هزینه رومینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..