تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده روزانه ۱۰۰۰ نفر از اینترنت بالنی در مرز مهران

استفاده روزانه ۱۰۰۰ نفر از اینترنت بالنی در مرز مهران

فناوری اطلاعات > ارتباطات - رییس پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران از استفاده همزمان 150 تا 200 نفر و روزانه 1000 نفر از اینترنت وای فای بالنی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، رحیم احسانی رییس پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران درباره وضعیت سرویس دهی بالن اینترنتی در مرز مهران گفت: بین 150 تا 200 نفر به صورت همزمان و روزانه هزار نفر از زوار اربعین حسینی از سرویس وای فای رایگان ارایه شده توسط این بالن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد : ماموریتی که برای بالن اینترنتی در نظر گرفته شده بود تقریبا محقق شده است و برنامه داریم بعد این از این ایام نیز در موقعیت ها و مکان های دیگر بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

احسانی با اشاره به اینکه این بالن امکان استقرار در ارتفاع 500 متری را دارد ، اظهار داشت : به دلیل سرعت وزش باد و عدم کنترل آن، در ارتفاع 300 متری مستقر شده و به وضعیت پایداری در ارایه سرویس رسیده است.

وی تاکید کرد : این بالن با دارا بودن محموله مخابراتی، سیگنال خود را از دکل مخابراتی داخل شهر مهران دریافت کرده و با ظرفیت 100 مگابایت ارایه سرویس می‌کند.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده روزانه ۱۰۰۰ نفر از اینترنت بالنی در مرز مهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..