تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالبی که برای دختربچه، تعطیلاتی رویایی رقم زد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختربچه‌ای اهل ایمینگهام، با تلفن همراه پدرش، به طور اتفاقی در یک تور گردشی  پاریس ثبت نام کرد. 

سوزان 9 ساله در حالیکه پدرش خواب بود، تلفن همراه او را برداشت و با باز کردن قفل آن وارد صفحه اصلی شد و به طور اتفاقی و ناآگاهانه در یک تور تفریحی به پاریس ثبت نام کرد . او حتی برای خودش بلیط هواپیما نیز خرید. هزینه این ثبت نام بیش از 1000 پوند شد. 

پدر سوزان پس از گذشت سه روز متوجه کسر این مبلغ از حسابش شد و پس از تحقیق و پرس و جو دریافت سوزان با استفاده از تلفن همراه او این کار را انجام داده است. سوزان تمام این مراحل را هر روز با تبلتی که در اختیار داشته به طور سرگرمی انجام می‌داده بدون آنکه به اینترنت دسترسی داشته باشد. او این بار هم با تلفن همراه پدرش تمام آن مراحل را رفت و برای خودش یک تعطیلات رویایی را رقم زد. سوزان در توضیح این کارش  گفت اصلا نمی داند چگونه این کار را انجام داده است، حتی نمی‌داند پاریس کجاست.

پدر سوزان با پیگیری‌های فراوان  توانست پولش را از شرکت مربوطه پس بگیرد.

در ادامه تصاویری از این دختربچه و تور رویایی‌اش را مشاهده میکنید.

 تعطیلات رویایی دختربچه 9 ساله

تعطیلات رویایی دختربچه 9 ساله

تعطیلات رویایی دختربچه 9 ساله

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالبی که برای دختربچه، تعطیلاتی رویایی رقم زد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..