تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سردار آزمون به تصادف اتوبوس تهران گنبد (عکس)

واکنش سردار آزمون به تصادف اتوبوس تهران گنبد (عکس)

 

تصادفی هولناک و شدید در راه گنبد ، باعث کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمون شد و تاثر جمع کثیری از هموطنانمان را برانگیخت . به گزارش ایران ناز .در حادثه واژگونی اتوبوس تهران به گنبد که عصر(یکشنبه) رخ داد، دو تن از پیشکسوتان و چهره‌های نام آشنای والیبال گنبد متاسفانه در این اتوبوس حضور داشتند که پس از این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

 

سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی کشورمان با انتشار عکس و متنی, تصادف اتوبوس تهران – گنبد را به هموطنانش تسلیت گفت.

 

سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال کشورمان نسبت به حادثه تصادف اتوبوس تهران و گنبد واکنش نشان داد.این بازیکن این حادثه را تسلیت گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

 

 

واکنش سردار آزمون به تصادف اتوبوس تهران گنبد (عکس)

 

واکنش سردار آزمون به حادثه تصادف اتوبوس تهران- گنبد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سردار آزمون به تصادف اتوبوس تهران گنبد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..