تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه صادراتی 77 هزار تن قیر و گوگرد از طریق بورس کالای ایران

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 17 آبان ماه میزبان عرضه 72 هزار تن انواع قیر و 5 هزار تن گوگرد کلوخه است.

به گزارش شمانیوز:  54 هزار و 546 تن انواع مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر و گوگرد در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار و 82 تن سبد میلگرد مخلوط، 301 تن میلگرد 16 شرکت ذوب آهن اصفهان و 10 کیلوگرم شمش طلای معدن موته است.

این گزارش حاکی است، 50 دستگاه خودروی سراتو نیز در این تالار عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 114 هزار قطعه جوجه، 100 تن برنج وارداتی، یک هزار و 100 تن شکر، 23 هزار تن گندم خوراکی و دوروم و 68 تن مرغ منجمد رنج دو است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه 179 تن ضایعات فلزی، بشکه خالی، روغن کارکرده لوکوموتیو، لوله پلی اتیلن تک جداره سنگین ومخزن پلی اتیلن فوم دار است.

منبع: روابط عمومی بورس کالا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه صادراتی 77 هزار تن قیر و گوگرد از طریق بورس کالای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..