تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با نمایشگاه گروه عکس «محرم 96» همراه باشید

با نمایشگاه گروه عکس «محرم 96» همراه باشیدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرا رسيدن ايام اربعين حسينی، نمايشگاه گروه عكس «محرم ٩٦» توسط گروه اسپات، بزرگترين تيم عكاسی ايران در خانه فرهنگ رايزن در حال برگزاری است.

اين نمايشگاه كه شامل ٧٣ اثر از ٥٣ عكاس است، از تاريخ ١٤ آبان ماه شروع به نمايش شده و تا روز جمعه ١٩ آبان ادامه می‌يابد.

گفتنی است؛ آثار این نمایشگاه به نفع «انجمن کودکان کار» به فروش مى‌رسد. تمامی صاحبان آثار از هنرجویان امیرحسین بزرگزادگان، صاحب امتیاز مجموعه اسپات بوده که اولین حضور نمایشگاهى خود را تجربه می‌کنند.

بنا به تعطيلی روز پنجشنبه، آيين اختتاميه نمايشگاه «محرم ٩٦» در روز جمعه از ساعت ١١ الی ١٦ با حضور مهمانان ويژه و صاحبين آثار برگزار خواهد شد.

خانه فرهنگ رایزن در خیابان نیاوران، بعد از سه راه یاسر واقع شده و هر روزه از ساعت ١۴ تا ٢٠ میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برپایی نمایشگاه عکس محرم 96 به نفع انجمن کودکان کار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با نمایشگاه گروه عکس «محرم 96» همراه باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..