تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری 157 میلیون دلاری لنوو در شرکت فوجیتسو

سرمایه گذاری 157 میلیارد دلاری شرکت لنوو !به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  لنوو که یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه ساخت لپ تاپ و رایانه های شخصی در دنیاست، یکی از بزرگترین توسعه های مالی خود از سال 2015 تاکنون را به طور رسمی اعلام کرد. این شرکت اعلام کرد که 51 درصد از بخش کسب‌و‌کار شرکت فوجیتسو را خریده است.

گفتنی است؛ شرکت فوجیتسو 2 سال پیش بخش ساخت لپ تاپ و رایانه های شخصی خود را غیرفعال کرده بود، زیرا از این بخش نمی‌توانست پولی دربیاورد. سرانجام این شرکت چینی لنوو است که 51 درصد از این بخش را از فوجیتسو می‌خرد. لنوو برای خرید این بخش مبلغی بالغ بر 157 میلیون دلار ( 650 میلیارد تومان ) به صورت نقد به فوجیتسو پرداخت کرده و قرار است تا سال 2020 با توجه به عملکرد این بخش ، مبلغی بین 22 تا 112 میلیون دلار دیگر به فوجیتسو بپردازد.

لنوو خرید 51 درصد از بخش کسب و کار فوجیتسو را با هدف سرمایه گذاری بر روی بخش ساخت رایانه های شخصی خود و توسعه این بخش انجام داده است. اگرچه این شرکت به ساخت گوشی های هوشمند نیز مشغول است اما قطعا بازار رایانه های شخصی و لپ تاپ های این شرکت طرفداران بیشتری دارد.

ابتدای سال جاری فهرستی از پرفروش ترین شرکت ها در زمینه ساخت لپ تاپ و رایانه های شخصی منتشر شد که در این لیست، شرکت اچ پی در صدر قرار داشت و پس از آن لنوو، دل، اپل و ایسر قرار داشتند.

باید دید که  سرانجام لنوو با فروش محصولات  خود در آمریکای شمالی و سرمایه‌گذاری جدیدی که این شرکت انجام داده است، می‌تواند جای اچ پی را در صدر فهرست پرفروش‌ترین شرکت های ساخت PC بگیرد یا خیر.

انتهای پیام/

لنوو 51 درصد از فوجیتسو را خرید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری 157 میلیون دلاری لنوو در شرکت فوجیتسو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..