تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علي ضيا به «آن‌ها» پیوست

علي ضيا، مجري و ترانه سرا، در نشست بعدی «آن‌ها» در شهر کتاب مرکزی درخصوص کلمه «بدل» صحبت می‌کند.

به گزارش شما نیوز ، برنامه «آن‌ها» با محوریت و تمرکز بر کلمات و گفت وگو درباره کلمات منتخب مدعوين در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود و مارال دوستی، در هر نشست، از یک شاعر، نویسنده یا هنرمند دعوت می‌کند تا در اين نشست دوستانه شركت کند.
این برنامه به دلیل اهمیت کلمات و تاثیری که در زندگی افراد دارد، طراحی شده و قصد دارد شهروندان را نسبت به انتخاب کلماتشان آگاه‌ و حساس‌تر کند.
علي ضيا  كه در حال حاضر برنامه موفق  فرمول يك را بر روي آنتن شبكه يك مي برد، در دومين نشست از سلسله نشست‌هاي «آن‌ها» درباره كلمه «بدل» با مخاطبان گفت وگو مي‌كند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست که روز پنجشنبه  ۱۱ آبان ماه برگزار می‌شود، می‌توانند از ساعت ۱۷ به فروشگاه مرکزی شهر کتاب مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علي ضيا به «آن‌ها» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..